.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولین شرکت گاز مازندران پاسخ دهند ؛
تیم گاز مازندران زنگ تفریح لیگ برتر کشتی
سئوال از مدیر عامل شرکت گاز مازندران و مسئولین این باشگاه این است که علت اصلی پیگیری جهت اخذ این سهمیه چه بوده است؟بودجه این تیم به چه میزان می باشد؟در انتخاب ورزشکاران و اعضای این تیم چه کسانی مشاوره داده و چه ملاک هایی وجود...

سایت شمال ورزشی:در حالی دیروز تیم کشتی گاز مازندران سومین شکست پیاپی خود در رقابت های لیگ برتر کشتی در سالجاری را متحمل شد که کشتی گیران این تیم در طول سه هفته رقابت انجام شده و از 21 کشتی تنها موفق به کسب 5 پیروزی شده اند.

تیم گاز مازندران که در هفته نخست رقابت ها به دیدار فولاد ماهان در اصفهان رفته بود با نتیجه 5 بر 2 بازی را واگذار کرد.

این تیم سپس در هفته دوم در حالی به دیدار تیم جوان شهدای ساری در سالن سید رسول حسینی رفت که این بازی را هم با نتیجه 4 بر 3 به حریف خود واگذار کرد.

اما ضعیف ترین نتیجه کسب شده این تیم در هفته سوم رقم خورد.جائیکه این تیم در مقابل داماش بابل قرار گرفت و این دیدار را با نتیجه سنگین و عجیب 7 بر صفر به بابلی ها تقدیم کرد.

تیم گاز مازندران که این روز ها از آن به عنوان زنگ تفریح لیگ برتر کشتی نام برده می شود دو سالی بود که در لیگ برتر کشتی حضور نداشت.اما امسال در پی رایزنی گسترده!!!برخی از اعضای باشگاه گاز مازندران،وزارت نفت موافقت کرد که این وزارتخانه در کشتی تنها یک نماینده داشته باشد.البته این امر در همان زمان سبب بروز برخی از عکس العمل ها شد تا آنجا که برخی از نخبگان کشتی کشور و مشاور وزیر ورزش نسبت به این امر هشدار داده بودند.

اما اینکه به چه دلیل اعضای هیات مدیره باشگاه گاز مازندران ارتباطات سنگین و رایزنی های گسترده ای را برای بدست آوردن این سهمیه انجام داده اند هنوز مشخص نشده اما به قطع و یقین مسئولین شرکت گاز می توانستند با درایت بهتر در سالی که حداقل 5 تیم دیگر از مازندران در لیگ کشتی حضور دارند مبادرت به سرمایه گذاری بهتری در ورزش نمایند.مضافا" اینکه تیم داری در کشتی برای این باشگاه و بالاخص مسائل مالی در دوره های قبل نیز شائبه هایی را ایجاد کرده بود.

علی ایحال سئوال از مدیر عامل شرکت گاز مازندران و مسئولین این باشگاه این است که علت اصلی پیگیری جهت اخذ این سهمیه چه بوده است؟بودجه این تیم به چه میزان می باشد؟در انتخاب ورزشکاران و اعضای این تیم چه کسانی مشاوره داده و چه ملاک هایی وجود داشته که اینچنین ضعیف عمل کرده اند؟ در حالیکه کشتی گیران پرشماری از مازندران هم اکنون در دیگر تیم ها به پیروزی های متعدد دست یافته اند.پیش بینی آنان از چایگاه این تیم در این فصل چه می باشد؟و آیا به راستی نمی شد بجای انجام هزینه در کشتی در سالجاری که اتفاقا" تماما" از بیت المال هزینه می شود برنامه ریزی بهتری در ورزش صورت می گرفت؟

خاطرنشان می شود از شش تیم شرکت کننده مازندران در این دوره از رقابت ها تنها تیم گاز مازندران بوده که کارنامه ای بدین شکل ضعیف از خود به نمایش گذارده در حالیکه برخی از تیم ها به اندازه 50 درصد این تیم در مسائل مالی سرمایه گذاری نکرده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 آذر 1391
اسم فوتبال در رفت.تو یارگیری های ورزشی خیلی خبرهاست که فقط باید شنید.
ضمنا چه توجیهی برای هزینه چندین میلیونی از پول بیت المال وجود داره؟
عادل ساداتى 18 آذر 1391
واقعا جاى تاسف داره که با وجود مربىان با تجربه و کاربلدى در سارى مانند اسماعىل دنگسرکى که هم سابقه 6ساله در رده تىم ملى بزرگسالان کشور را داشته و هم در مسابقات بزرگ المپىک و جهانى حضور داشته و هم در زمىنه سازندگى که کشتى گىرانى مانند مراد محمدى ,حسىن کرىمى ,ارش دنگسرکى و...را به جامعه کشتى معرفى نمده و با همىن تىم گاز ناىب قهرمان لىگ گردىد اما مدىران نالاىق ورزش سارب و گاز استان از مربىانى در اىن تىم استفاده نمودند که تنها خاصىتشن اطاعت از اوامر مدىرانشان مىباشد و کشتى سارى را به زنگ تفرىح کشور تبدىل نمودند.
نا شناس 18 آذر 1391
قابل توجه منتقدین مدیرکل اسبق ورزش وجوانان استان .پریچهره دوستت داریم
نا شناس 18 آذر 1391
شمال نیوز جرات داشته باش و دست عوامل این باشگاه را رو کن.راستی آقای عرب مقصودی از تخلف دو سال قبل در این باشگاه خبر دارید؟پس چرا هنوز بعضی از آقایان جزو تصمیم گیرندگان این باشگاه هستند؟
حسینی شورابی 19 آذر 1391
چرا داری غیبت می کنی یک طرفه به قاضی نرین .
چرا از این مربی جوان ساروی حمایت نمی کنین دارین خرابش می کننین حتماً حق حساب شما رو نداده من هم یه تماشاگر بازی بودم دیدم دارن در حق گاز جفا می کنن خواهشن شما این کار رو نکنین
علی معافی 19 آذر 1391
لطفا روی کمیل ذبیحی سرمایه گذاری کنید.کمیل دوست داریم بچه های باشگاه ایران.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.